Ris, ros og feedback

Compliments, complaints and feedback

Ros

Vi er altid glade for at modtage positive kommentarer. Det hjælper os med at fremme best practice i organisationen.

Ris

Hvis du er kunde hos LRQA og er utilfredse med en del af den service, LRQA har ydet, så følg klageproceduren, som er beskrevet i nedenstående pdf-dokument.

Hvis din klage drejer sig om en virksomhed, som er kunde hos LRQA, så kontakt først den pågældende virksomhed og følg deres klageprocedure. Hvis du allerede har gjort dette og ikke er tilfredse med svaret fra vores kunde, så kontakt os med detaljerne omkring din sag. 

Information note - The LRQA Complaints & Appeals process

Ris, ros og feedback

Udfyld denne onlineformular , hvis du har en klage over en del af den service, LRQA har ydet, eller over en af vores godkendte virksomheder.


Suspension og tilbagekaldelse af et certifikat

Spørgsmål vedrørende denne proces, så kontakt os på nordicsales@lrqa.com og vores kundeserviceteam vil vende tilbage til dig så hurtigt som muligt.